Vilar mellan träningspassen

Att träffa hundkompisarna och träna tillsammans är jätteroligt! Dock så tycker jag att pauserna då vi sitter och fikar och pratar är minst lika roliga. Hundarna får umgås lite utan att någon ställer en massa krav på dem och vi människor kan prata så mycket hund vi vill, utan att motparten tröttnar. Superbra!

Man kan dela tankar och peppa varandra inför fortsatta träningar och tävlingar. Hur trött man än är när man är på väg till träningen, så känner man sig alltid pigg och glad efteråt. Att träna tillsammans med andra tycker jag ger mig så mycket energi till att fortsätta träna.







Under pauserna brukar dock Nellie passa på att underhålla sig själv med att: 1. Leka med sin leksak (då ingen hela tiden envisas med att plocka bort den när det är som roligast), samt 2. Att äta en massa gott gräs! 3. Hälsa och nosa på de andra hundarna. Så jag tror minsann att hon tycker väldigt mycket om våra pauser hon också...
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: