29 september 2013 - Matte pruttar

Ja som rubriken visar så kan till och med mattar prutta ibland. Idag kom jag hem från en extremt lång och tung dag i skolan. Jag lade mig i soffan och det kom en liten prutt. Nellie som ligger bredvid mig i soffan tittar upp mot det håll som prutten kom ifrån, för att sedan vända sig mot sin egen rumpa och nosa frenetiskt, för att liksom på så sätt kunna undersöka om det var hon som pruttade. Nej matte, den här gången var det faktiskt inte jag, och så tittade hon på mig med sina stora fina ögon. Då fick man säga förlåt och skämmas lite kan jag säga, haha… men som jag skattade åt detta!! Jag förstår att det inte är lika roligt för er, att få läsa historien i efterhand, men det var så roligt just då, så det gjorde resten av min dag. Under det som var kvar utav kvällen var jag glad och åter fylld med god energi. Tänk vad de kan göra med oss, de små liven. Tack älskade hund. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: