MUSH KAMPANJ - EN GRATIS MÅLTID

 

Jag tror på 100 % naturlig hundmat, utan konserveringsmedel eller spannmål. Därför utfodrar jag endast min egen hund med råa köttben och färskfoder. Nellie älskar det och alla som vi möter frågar direkt vad vår hund får för mat. En konstig fråga tyckte jag först, men nu har jag förstått att det är för att Nellie inte ser ut som andra hundar. Hon har mjuk och tjock päls med en lyster som skiner som guld i solskenet och helt vita tänder utan dålig andedräkt. Hon är glad och pigg och mår väldigt bra och är alltid full av energi!

Hon är en amstaffblandning, men har aldrig någonsin haft problem med några allergier eller röda tassar eller öron som kliar. Jag tror att det är just hennes foder som till största delen har givit henne den hälsan som hon har idag. Konstgjorda torrfoder gjorda till största delen av majs, vete, ris, vegetabiliskt fett, linfrömjöl, betfibrer, eller potatisprotein tror jag oftast är boven, när det gäller de flesta sjukdomar hos hundar som finns idag. Hundar är, till skillnad från oss, köttätare (karnivorer), vilket betyder att dem är djur som naturligt helt lever av bytesdjur och är beroende av de näringsämnen som finns i animaliskt kött för sin överlevnad. När människor då endast börjar utfodra sina hundar med foder som deras kroppar inte är skapta för att äta, kan detta komma att orsaka hälsoproblem hos hunden.

MUSH är ett företag som tror på hundmat som är baserad på rått kött och ben. Det finns ingen spannmål, tillsatsämnen, konserveringsämnen eller andra konstigheter i hundmaten heller. Utan maten innehåller bara naturliga råvaror med alla näringsämnen som hundar behöver. Om du vill få en gratis MUSH och prova deras nya produkt så kan du gå in här och anmäla ditt intresse: Få en gratis måltid MUSH. Följ länkens instruktioner och du får en värdekupong mailad till dig så kan du ta dig till närmaste återförsäljare och hämta ut din produkt. Det är helt gratis, så varför inte ge din hund ett tillfälle att smaka? 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: