7 juli 2013 -Nellie bryr sig inte om gräsklipparen

Eftersom vi bor i lägenhet så har Nellie aldrig förut sett en gräsklippare. När vi besökte vår familj på landet som skulle klippa gräsmattan så undrade jag hur Nellie skulle reagera och filmade det hela. Dock så fick vi ingen reaktion från Nellie över huvud taget... Nellie bryr sig inte om gräsklipparen. 

Efter ett tag så blev det för varmt där ute i solen och Nellie bestämde sig för att gå in och lägga sig i dörrposten och tittade på därifrån istället. Jag passade på att ta lite bilder på henne när hon låg så still och vilade sig.

Trots att Nellie är väldigt trött på dessa bilder så älskar jag uttrycket i hennes ögon. Jag tycker att man kan se väldigt mycket av en individs personlighet i just ögonen. Till slut blev hon så trött att hon somnade... vi kan nog konstatera att detta med en gräsklippare inte var allt för upphetsande nyheter... 

 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: