12 augusti 2013 - Att vara i mitten är bäst!

Jag och husse pluggar fortfarande på universitetet och är nu inne på vår masterutbildning, så det blir en hel del sittande framför våra datorer. Då vi inte äter, sover, eller är ute och hittar på med saker med Nellie, så pluggar vi, och detta är i princip vårat liv just nu. Vårat levnadssätt har resulterat i två saker, ett att Nellie hatar våra datorer, och två att Nellie har blivit väldigt duktig på att umgås med oss utan att vi hela tiden måste rikta all uppmärksamhet mot henne. Men då och då så kan ju vem som helst känns sig lite utanför, och då gäller det att på smidigast sätt ta sig upp i soffan och trycka in sig i det hålutrymme som blir över. Detta mina damer och herrar, är något som vår hund har blivit lite av en mästare på att göra. Vadå jag får inte plats? Jag får visst platts!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
#1: Lilla Fröken Dobermann
skriven :

Men naw!!
Vilken mysig soffhund hon är :)

Svar: Faktiskt :P
Viktor Collin