21 augusti 2013 – Nellie är väldigt skengravid just nu

Nellie har varit så fruktansvärt seg och tråkig den senaste tiden och jag har inte fattat varför, förens nu. Hon är väldigt skengravid och är inne i något slags segt ”jag-väntar-valpar-och-ska-därför-ta-det-så-lugnt-jag-bara-kan” mönster. Ingenting tycker hon är roligt längre och hon vill bara ligga och vila sig i sin hundsäng. 

Idag kom dock ”valparna” helt plötsligt, och efter ett tag var hela Bia-bädden fylld med substitut-valpar av alla dess sorter. Nellie hämtatde den lilla pip-grisen och skon hela tiden, då jag tog bort dem. Suck. Hur ska vi få rätsida på den här ledsna och lata slöfocken, det är ju frågan? Började med att plocka bort ALLT som hon kunde få för sig kunde vara en valp och tog ut henne på en väldigt lång långpromenad…

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: