Nellie pratar i sömnen

Nellie har voffat, morrat, och sprungit i sömnen varje dag enda sedan hon kom till oss och var en liten valp, men jag har ALDRIG fått det på film, för så fort jag har tagit fram kameran så har hon vaknat. Men nu lyckades jag att i alla fall få ett mycket litet klipp på när hon pratar i sömnen... haha! Dock så brukar hon hålla på mycket längre än det här, men jag lyckades bara filma slutet. Bonni tyckte först att Nellie var jättekonstig när hon gjorde så. När Nellie voffade som på filmen så gick Bonni fram till Nellie och vickade på huvudet och nosade på henne och undrade vad hon höll på med? Men det roliga är nu att Bonni faktiskt också har börjat "prata i sömnen", inte alls lika ofta som Nellie, men vi har hört att hon gör det då och då, så gulligt! 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: