17 juni 2013 - Nytt koppel och halsband

Jag har länge velat köpa ett svart fint läderkoppel till Nellie, men inte hittat exakt ett sådant jag var ute efter. Jag ville att själva kopplet skulle vara ganska brett, men att pistolhaken skulle vara liten. För när kopplet är slakt så slår de större pistolhakarna mot hennes armbågar när hon går och jag kan tänka mig att det inte kan vara speciellt skönt för Nellie. Dessutom hittade jag ett finhalsband med massor av strass-stenar på för ett överkomligt pris, så jag slog till direkt. Nu ser Nellie ut som en liten lyxhund i sitt nya koppel, haha... tänkte använda det då och då, vid speciella tillfällen, eller bara för att göra vardagen lite roligare ibland. Jag tror inte att Nellie bryr sig om vilket koppel hon har på sig, men matte tycker i alla fall att hon är jättefin i sitt nya koppel och halsband!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: