Långbroparken

På våren och sommaren brukar jag ofta ta med mig frukost eller lunch och promenera till Långbroparken som ligger någon kilometer ifrån där vi bor och äta den där. Där finns det en fin anlaggd liten sjö med massor av änder och andra fåglar att titta på. Dessutom ligger det en skola i närheten så där befinner det sig ofta små viftande och skrikande barn som är bra att ha i bakgrunden som störning, och så övar jag och hundarna tillsammans på att bara sitta där på bänken och ta det lungt och ha en mysig stund tillsammans. De brukar alltid tigga lite av min mat och sedan få bli klappade på magen. Detta tycker speciellt Bonni är hur skönt som helst, så precis när vi satt oss tillrätta på bänken så lägger hon sig direkt på rygg och börjar tjata om att jag ska klia och klappa henne på magen, myshund!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: