Hon växer så det knakar!

Vår tjej blir bara större och större för varje dag som går! Nu väger hon hela 13 kg. Hon växer så fort, så nu hänger vi inte medlängre. Att knöla ihop henne till en liten kanelbulle i knät går nästan inte längre, stora tjejen! Det mesta av valphullet har hon också vuxit i och hon har bara lite skrynklor kvar över låren och på huvudet. Hennes söta små tassar är enorma, större än Bonnis, och hon är bara 14 veckor gammal än så länge.

Det roliga med att hon nu ser ut som en unghund, är att man börjar få en aning om hur hon kommer att se ut som vuxen. Det är en väldigt bastant dam med alla fyra tassar på jorden (då hon har fått väldigt bra kordination nu), stora hängande öron (de har inte ställt sig upp) och de största bruna ögonen som man kan tänka sig! Så hon kommer nog bli den finaste hunden i världen! Tycker i alla fall vi förståss. Dessutom är hon så otroligt snäll och lydig, och älskar att lära sig nya trick vilket går så fort för hon är så smart vår lilla tjej. Igår lärde jag henne ”give me 10!” och då hoppar hon upp med båda tassarna på mina händer som jag håller upp, så gulligt!

Men vi får nog köpa en ny hundsäng till henne i julklapp tror jag… 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: