Fredagsmys varje dag!



På kvällarna älskar Nellie att krypa upp till oss i soffan och sova en stund så nära man kan komma. Om hon skulle kunna skulle hon helst lägga sig inuti oss. Det spelar ingen roll om man försöker att sätta henne bredvid sig i soffan, för bara några minuter senare har hon klättrat upp på ena axeln eller krupit upp och lagt sig mitt över ansiktet igen…

Men vi måste erkänna att vi tycker att det är gaska mysigt också att ligga alla tre i soffan i en stor hög framför tvn på kvällen och bara kramas. Jag undrar bara hur detta kommer att sluta i framtiden, för det är ju inte lika mysigt att ha 30 kg hund på huvudet medans man har filmkväll, haha…

På hundkusen som vi var på i helgen sa dem att detta beteende skulle avta när hon blir lite större, att det bara var nu när hon är en liten valp som hon vill ligga så nära, så nära. Hon uppmanade oss att njuta medan det varade… men jag måste säga att jag tror inte att Nellie kommer att sluta med detta för hon är en riktigt fredagsmys varje dag, hela tiden, typ av hund. Ja, ja… vi får väll se hur det kommer att bli.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: